Naše firma zajišťuje pro své klienty autorizovaný záruční i pozáruční servis. Po nahlášení poruchy se nejdříve snažíme vše zkonzultovat s klientem telefonicky, neboť se často stává, že se nejedná o závadu, ale o špatné použití schodolezu ze strany klienta.
V případě poruchy schodolezu navštíví klienta náš technik a schodolez opraví na místě. Pokud oprava není možná, odvezeme schodolez do našeho servisního střediska a klientovi zdarma zapůjčíme náhradní schodolez stejného typu. Vzhledem k tomu, že je naše firma přímým dovozcem těchto schodolezů (viz Produkty), není pro nás problém v případě vážné poruchy odvézt schodolez přímo k výrobci, který nám ho většinou opraví „na počkání“.
Případné revize schodolezu necháváme na zvážení klienta. Naše schodolezy, pokud jsou používány správně, jsou téměř bezporuchové a kromě pravidelného nabíjení baterie nevyžadují žádnou údržbu. Pokud má klient zájem o pravidelné revize schodolezu, doporučujeme revizi maximálně jednou za dva roky.
Ve veřejných budovách (školy, školky, muzea, kina apod.) doporučujeme revizi minimálně jednou za dva roky. Pokud to vyžaduje bezpečnost (schodolez je už starší nebo je používán denně či v nevhodném prostředí), případně to vyžaduje bezpečnostní technik dané organizace, provádí se revize každoročně.
Neprovádíme opravy ani revize u schodolezů, které nemáme v nabídce – viz Produkty.